17 Kasım 2011 Perşembe

Nars sex apple allık





Swatchlar için oldukça zorlandım tahmin edebileceğiniz gibi:)))

Nars allıklara olan sevgimi biliyorsunuz zaten.O yüzden yapılarıyla ilgili yorum yok yine=)

Rengi, çok çok açık yavryağzı-pembe.Oldukça açık bi renk ama her tende olmasada, belirli renk aralığında olanlarda renk vermeyecek kadar açık değil.Bana göre bu allık, çok beyazlar ve çok esmerler dışındakilere yakışır.Beyazları, belki daha solgun gösterebilir..Esmerlerdede belli olmayabilir..diye düşünüyorum:)).Açık buğdaylarda özellikle hoş duracağını düşünüyorum:)Kendimide kattım hemen araya tabi=)

Ben, bu tarz hafif renk veren allıklarda elimin altında bulunsun istiyorum..Bunun kadar açık renk olan, birde mac well dressed allığım var.Yazısı, blogda mevcut..

Mat, doğal ötesi doğal bi allık arıyorsanız, allığım belli belirsiz dursun istiyorsanız narsın bu rengini tercih edebilirsiniz..Yalnız, bu renk koleksiyon ürünüde olabilir, emin değilim o konuda..

7 yorum:

  1. şeker bu renk hiç bana göre değil,demişsinya belli belirsiz diye ben hep belli olsun isterim:))

    YanıtlaSil
  2. evet canım kesinlikle senlik değil:))senin rengin torrid olabilir sanki=)

    YanıtlaSil
  3. ben çok severek kullanıyorum bu allığı. çok beyazım ve çok hoş, doğal duruyor, tek fırçayla da rengini veriyor..
    açık tenlilere tavsiye ederim ;)

    YanıtlaSil
  4. adsız:)nars allıkların isimlerini sevmiyorum ben oldukça itici buluyorum ama yapcak bisey yok tabi.

    isabel, aa beyaz tenlilerede oluyor demek..sevindim=)ben zaten tahminimi söylemistim.yanlış tahmin=)

    YanıtlaSil
  5. ben de nars ın aydınlatıcısını kullanıyorum, çok memnunum. iyi günlerde kullan. sevgiler

    YanıtlaSil
  6. hangisini kullanıyorsun özge?bende nico ve albatrossu kullanıyorum.çok memnunum.sende güle güle kullan, tesekkürler..

    YanıtlaSil