3 Kasım 2011 Perşembe

Wishlist2

Burada, bu ara almak istediklerim şeklinde bi yazı yazmıştım hatırlarsanız:)Çoğunu almışım, görünce sevindim=)

Almadığım bi iki ürün için kendimce bahanelerim var:)

Allık alışverişim beklemede bildiğiniz gibi..Allık almaktan kendimi alamıyorum:)))Sayı olarak fazlada abartmayayım diye yavaştan almaya çalışıyorum allık alma işini:))Elimden bu kadarı geliyor şimdilik:)

Fırçalardan bir kısmını aldım.Kalanı almak için, inglot markasının buraya gelmesini bekliyorum!Geleceğine dair duyumlarım var:)

Ysl touch eclatı, sonra almaya karar verdim.Aynı kategorideki dior skinflashı kupkuru cildim ve birazda onun yapısı dolayısıyla kullanamadığım için bunu bekletiyorum biraz.İlacımın bitmesi ve cildimin toparlanması lazım önce:(

Şimdi sırada yeni isteklerim var:)Gerçekten işe yarıyor bu postlar benim için, diğer wishlist ve alışveriş yazılarımın uyumundan gördüğünüz gibi:)))Ama erken ama geç, bir şekilde benim oluyorlar..:)Birde 2011de ilk hedeflerim yazım var bunun gibi:)Onada bakmak isterseniz tık tık..

Bakanlar için yazıyorum:))Foreverları son alışverişimde gördünüz, yani aylar sonra=)O kadar tembellik yapmadım ben tabii:)Daha öncede almıştım hatırlarsanız..Renkler uymadığı için elden çıkarmıştım..Tekrar almak şimdi nasip oldu:)

Şu an istediklerime göz atalaım mı artık?=)


Bu ara almak istediklerim bunlar:))Yılbaşını bekleyeceğim hepsi için.İndirim olur diye umut ediyorum=)Sizin bi fikriniz var mı bunlar hakkında?=)

13 yorum:

  1. Estee Night repair kullanıyorum pek etkisini göremedim :S

    YanıtlaSil
  2. Lancome effacernes 'i beğenen çok bence de al derim yani almanı dilerim:)

    YanıtlaSil
  3. sanırım yüzde 80 i concealer canım:) lancome ve diorunkinden memnunum biliyorsun,shiseidonunkinede bakmıştım baya yoğundu,kullanımı zor gibi geldi bana:(

    YanıtlaSil
  4. Lancomeu begenerek kullaniyorum tavsiye ederim :))

    YanıtlaSil
  5. makyajlıblog, çok şaşırdım cnm şu anda:))kimden duyduysam çok çok memnun.hatta mucizevi ürün seklinde bahsediliyor:D

    kepslok, lancomeu denemistim bende bi ara.çok begenmemistim göz altı için kapatıcılıgını ama yüz için begenmistim.

    özge:)))evet cnm hepsi concealer nerdeyse:Dbana arada geliyorlar öyle biliyorsun, ya pudraya ya fondötene ya allığa, illa biseye dadanırım.arastırıyorum hangisi ii diye, hepsini merak ediyorum.sonuç; hepsini istiyorum:)))))

    merve'nin dünyası, lancome baya ünlü concealer konusunda sanırım:)teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  6. İnşallah en kısa zamanda senin olurlar :)

    YanıtlaSil
  7. ben Ahmet. belki hatırlarsınız estee lauder anr mükemmel bi serum süper ötesi hatta, lancome concealer 04 rengi güzel ve tek sarı bazlı olan o ama çok yoğun ve belli biraz aydınlık veriyo o kadar kapatıcılığı pek yok yani. shiseido kapatıcılık mükemmel aydınlatma yok ve çok ağır yani azıcık yeterde artar ama göz çevrenizi çok iyi nemlendirmeniz gerekiyo yoksa yapışkan gibi bi yapısı va. benim kullandıklarım bu kadar ve erkek olduğum için çok dikkat ederim özelliklerine duruşuna. dior un sprey fondötenide biraz belli edebiliyo kendini ve saça, kaşa çok bulaşıyo. oralardan temizlemek sürmekten 2 kat daha fazla zaman alıyo güya pratiklik ama boş. kapatıcısınıda kullanmadım. yani en iyisi sadece estee i almak vede istersen shiseido. :))

    YanıtlaSil
  8. eğer istiyosan shiseidonun lifting etkili fondöteni mükemmel ve ötesi. herşeyi ile kusursuz...

    YanıtlaSil
  9. ahmet, hatırladım evet=)ya senin dediklerine göre bu listeden vazgeçmek en iyisi:))

    adsız, lifting etkili bana ağır kaçabilir biraz, 23e yeni girdim henüz=)teşekkürler..

    YanıtlaSil
  10. pardon yaa isim yazmamışım ama en son yazan adsız da benim. ben Ahmet. daha 17 yaşındayım ama bana bile ağır gelmiyo. lifting etkili dio ama öyle ağır dğil, aksine çok gzl ve sen roaccutane kullandığın için cildini çok gzl nemlendirecektir.hiç bir sorun yaşamazsın. tek kelimeyle mükemmel.mutlaka dene

    YanıtlaSil
  11. =)tamam denerim madem öyle, çok tesekkürler..

    YanıtlaSil
  12. lancome harika bişey ve son derece kalıcı. indirime girmesini bekliyorum hemen alıcam. malum öğrenciyiz :D

    YanıtlaSil