27 Kasım 2011 Pazar

Loreal perfect clean temizleyici




Watsons'da öylesine gezinirken gördüğüm ve aldığım bi üründü bu.Ama o kadar memnunum ki kendisinden anlatamam..İyi ki almışım, denemişim..

Çok iyi temizliyor

En ufak bi kuruluk hissetmiyorsunuz.Kupkuru cildimde bile bi problem yaratmadı!

Gördüğünüz temizleme pedi gibi bi ürünü mutlaka edinmeli herkes.Gerçekten o kadar farkediyor ki..Cildi hiç acıtmıyor, çizmiyor.Makyajı söküp alıyor desem yeridir..

Şimdiye kadar denediğim temizleyici ürünlerden en memnun kaldığım bu desem inanır mısınız?Sanırım en ucuzlarından biride bu:)))

Her cilt tipine özel olan çeşidi var.Bendeki kuru ciltlere özel olan..Bitince tekrar bunu yada başka çeşidini alırım, elimin altında bulunsun:))

18 yorum:

  1. bende de kayısılı peeling olanı var, her cilde uygun diyor ama içinde salisilik asit olduğundan bence yağlı/problemli ciltlere daha uygun

    YanıtlaSil
  2. peelingide mi varmış bu serinin..bak yeni ögrendim bunu.teşekkürler kitten.

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten işe yarıyorsa alırım bende bir arkadaşım daha bahsetmişti bundan
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. daha evvel gördüğüm ama hiç denemediğim bir ürün cildimde kuru olduğu için aklımda osun.

    YanıtlaSil
  5. Bende CleanPad´imi cok seviyorum ♥ Bence gercekten herkese lazim bu kücük plastik sey, cok fark yaratiyor ciltde ; )

    YanıtlaSil
  6. bende bi süre almak istedim bundan ama vazgecmistm. sonucta yüzüm kuru degil tam tersine yagli ve uygun olurmu bilmem.
    sevgilerimle Hatice

    http://petrolmavilim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. milky, kuru ciltlerin memnun kalacağını düsünüyorum evet.

    viva, kesinlikle haklısın.herkesin elinde olmalı bundan:)

    hatice, aynı serinin yağlı ciltlere uygunuda var.mavi renkteydi sanırım o=)marketlerde mutlaka rastlarsın.

    YanıtlaSil
  8. benim de geçen gözüme takıldı watsonsta, thibonun makinesini kullandığım için almadım bu ürünü,içeriği güzelse almak lazım fiyatı çok iyi.

    YanıtlaSil
  9. içeriğine dikkat etmedim cnm.öylesine kullanırım arada bi diye almıstım ama çok begendim yapısını=)fiyatıda gerçekten çok ucuz

    YanıtlaSil
  10. Vava'da bahsetmişti şimdi sen de yazınca tamam ya alıyorum :)

    YanıtlaSil
  11. fiyat ne peki:)

    YanıtlaSil
  12. Merhaba, L'oreal in birçok ürününü severek kullanıyorum, bunu da denerim şu anki temizleyicim bitince :)
    Teşekkür ederim kozmetik yazıma yorumun için. Evet çok küçük yaştan beri göz kremi kullanıyorum. Şu an kullandığım kırışık ve sarkma karşıtı bir ürün. O zamanlar tabii daha genç ciltler için olanlarını kullanıyordum. Genelde Clinique in hafif göz kremlerini alırdım. All about eyes gibi..

    Sevgiler

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. çok teşekkür ederim ilgilendiğiniz için..bende sanırım dermokozmetik bi markanın sadece nem veren versiyonunu alacağım..

    YanıtlaSil
  14. ben bunun pure zone olanını aldım fiyat farkı normal mi acaba 15 tl ye aldım da 10 tl diyince üzüldüm:(

    YanıtlaSil
  15. pure zone serisi farklı adsız.o seri, 13 15 civarı biseydi sanırım evet.ama bu perfect clean serisi yeni çıkmıs daha.10, hatta 9.90 gibi bi fiyatı vardı

    YanıtlaSil