4 Kasım 2011 Cuma

Clarins lipbalm



Clarins markası nedense bana hep uzak geliyordu şimdiye kadar:)Bi gün clarins alacağım ve ilk alacağım ürününün lipbalm olacağı hiç aklıma gelmezdi=)Tahmin ettiğiniz üzere, satıcı bayanın ısrarlarına dayanamayıp aldım bu ürünü:))Alışverişe çıktığım gün, dudak nemlendiricimi yanıma almayı unutunca olanlar oldu:))Rouccatanezede dudaklarımı görenler hemen lipbalmlar önermeye başladılar tabii:)

Neyse ki, sonuç olarak çok beğendiğim ve iyi ki almışım dediğim bi ürün oldu kendisi=)Dudaklarım, kendine geldi diyebilirim..Ciddi anlamda kurular şu an, belirttiğim sebepten dolayı:(

 Ürün, gloss gibi ama glossdan daha koyu kıvamda.Oldukça parlak görünümlü:)Dudaklarınızda renkliyse, gören renkli parlatıcı sürdünüz sanabilir:)Dudaklarınız çatır çatır çatlasın, isterse kanasın!Korkmayın:)Bu cici imdadınıza yetişiyor gerçekten=)Çokça başıma geldide:)))))))

Bepanthene, hametan tarzı ilaçları gündüz kullanamıyorum her yerde haliyle=)Normal lipbalmlarda çok yeterli gelmiyor..Onları gün içinde on sürüyorsam, bunu beş diyeyim=)Yani, normalde elinde devamlı lipbalm olan biri değilim ama bu aralar mecburum..Sizde, ilaçlar iyi geliyor ama gündüz süremiyorum diyorsanız yada iyi bi lipbalma ihtiyacım var denemekten artık sıkıldım diyorsanız, clarinse bi şans verebilirsiniz:)

Bu lipbalmdan sonra, clarinse olan bakış açım değişti..Ürünlerini merak ediyorum=)Sizin severek kullandığınız clarins ürünleri var mı?

11 yorum:

  1. Bende Roacutanne kullandığım zamanlar keşfetmiştim bunu,hala daha eksik etmem:D
    Clarins makyaj bazları severek kullanıyorum,dudak ürünleri gerçekten iyidir mesela tüpte olan glossları var onlarda lip balm kadar nem verici yapıdalar seviyorum her rengini.Vucut yağları ve incelticileri çok başarılı.Skin illusion fondoteni muhteşem:D daha sayabilirim istersen...:D:D

    YanıtlaSil
  2. lip balmlardan vazgeçebilsem alırdım bu ciciyi:) ben hep yakın hissediyorum bu markayı:) fondotenlerini ve farlarını severek kullanıyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,

    Bu ürün benim de ne zamandır aklımdaydı. Fiyatını verebilir misin mümkünse?

    Bu arada ben de Roaccutane kullandım. Blistex Med Plus'ı denemediyseniz şiddetle öneriyorum. Sayesinde dudaklarım bir kez bile çatlamadı, resmen pürüzsüzdü. Hala da yanıma almadan çıkmam Blistex'imi. ;)

    YanıtlaSil
  4. Clarins bana da uzak bir marka nedense. Oyda cilt bakımında çok iyidir kullananlardan duyarım genelde memnundur kullanıcısı.

    YanıtlaSil
  5. makyajlıblog, sayabilirsin tabii:))teşekkürler cnm..vücut ve cilt bakım ürünleri ilgimi çekiyor şu an:)

    özgecim, lipbalm işte buda zati:)sadece tüp şeklinde=)far aşkını biliyorum cnm:))

    mente mente, mrb..fiyatı 48 tl idi diye hatırlıyorum, 15 ml. ürün.blistexi denedim hep ama sadece medplusı denemedim.kokusunu sevmem gibi geliyor:)denemeliyim ama sanırım..teşekkürler

    sevdacm, banada öyleydi ama bu balmdan sonra fikirlerim değişti dediğim gibi=)

    YanıtlaSil
  6. bende kış aylarında dudaklarımın kuruluğundan çok şikayetciyim,kurudukça elimde durmuyor koparıyorum hep,sonrada acıyor,ürünün fiyatı biraz pahalıymış ama gerçekten işe yarıyorsa alınabilir,benimde aklımda olsun.

    YanıtlaSil
  7. bazen indirimlerde oluyor sanırım busecim, ben indirimli fiyattan almıstım.ise yarıyor kesinlikle..kurudukça bende bazen koparıyorum maalesef ama yapmamak lazım tabi:)

    YanıtlaSil
  8. Seneler önce Clarins'in Lift Minceur Anti Capiton kullanmıştım. Oldukça memnun kaldım.

    Clarins Stretch Mark Control'ü ise bende mucize yarattı ve yeni oluşan geçmez denilen, kırmızı renkli çatlakları geçirdi. Beyaz olan çatlakları ise o kadar küçültüp, inceltti ki ben bile yerlerini bilmesem fark edemeyeceğim :)

    YanıtlaSil
  9. zeze, harikasın..vücut ürünlerinide çok merak ediyordum.teşekkürler..

    YanıtlaSil
  10. energizer bir şey bir şey nemlendiricisini kullandım. spf15ti ve çok güzeldi bence.

    YanıtlaSil
  11. saol cnm.tüm söylenenleri arastıracm:)

    YanıtlaSil