10 Kasım 2011 Perşembe

Avon supershock jel eyeliner




 SHIMMER SAPHİRE

Supershocklara takmış durumdayım gördüğünüz gibi:))Avon, bu jel eyelinerı yeni çıkardı ve iyide yaptı bence..Ürün çok iyi olduğundan demiyorum ama jel eyeliner her markada olmalı bana göre:)Çoğu markada bu tip bir jel eyeliner yok maalesef:(

Bu ciciyi; supershock olması, rengi ve jel eyeliner olması sebebiyle aldım.Beklediğim gibi, orta performansta bi ürün..

Rengini gördüğünüz gibi veriyor..Çok çok pigmentli değil ama biraz uğraştığınızda bu güzel mavi tonu yakalayabiliyorsunuz..

İçinde minik ışıltılar var, çok fazla değil.

Gözde görünümü güzel..

Yapısı biraz kuru.Fırçayı bastırmanız gerek oldukça..

Kalıcılığı için eh diyeyim:)Sabahtan öğlene..:)Ben baz sürmeden kullandım hep yalnız.

Bu tarz bi ürün istiyorsanız ve beklentinizde orta halli bi ürünse, alıp deneyebilirsiniz..

8 yorum:

  1. Bende sipariş verdim daha gelmedi bakalım beklemedeyim bende :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan canım,rengi çok güzel,keşke pigmentasyonuda yüksek olsaymış,yinede çok güzel.maybellinein jel eyelinerlarıda varmış,keşke türkiyeye gelse.

    YanıtlaSil
  3. schtrompfette, beğenirsin insallah=)

    busecm,teşekkürler..evet keşke:(

    YanıtlaSil
  4. Ben de aldım, ilk jel eyeliner ım, beklentimi yüksek tutmamıştım zaten o yüzden bu muymuş demedim. Değişiklik olur işte ama tonunu çok beğendim. Yine de keşke daha belirgin tek katta kendini belli eden bir renk olsaydı süper olurdu :)

    YanıtlaSil
  5. bende aynen cnm=)çıkarmaları bile yeter zaten:))tonu çok güzel evet, biraz uğraşınca renk geliyor.ben onu sorun etmedimde, kalıcılıgı az daha iyi olsaymıs keske..

    YanıtlaSil
  6. rengi çok hafif, hayal kırıklığına uğradım katalogdaki resimden sonra

    YanıtlaSil
  7. beklenti yüksek olursa, hayal kırıklığı olabilir tabi:)fırçayla birkaç kez geçince üstünden, katalogdaki gibi olmasada, renk belirgin duruyor..

    YanıtlaSil
  8. henüz hiç kullanmadım, ama denemek lazım sanırım.

    YanıtlaSil